🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۱۳

(ثبت: 240101) تیر 2, 1400 

 

از همه‌ی عروسک‌هایم پرسیدم،
نه! هیچ کدام
[دوست داشتن]
–نمی‌دانستند!

#رها_فلاحی

 

 

 

نظرها
  1. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شمابزرگوار
    می سرایی
    اشعار کوتاه کلام
    به مه شعر شما
    من دارم سلام
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • رها فلاحی

      تیر 10, 1400

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏🙏🌷🌺🌸

  2. طارق خراسانی

    تیر 2, 1400

    سلام

    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏🌹🌿

    • رها فلاحی

      تیر 10, 1400

      🙏🙏🙏🙏🍃سلام و درود🙏🙏🙏

  3. لیلا طیبی

    مرداد 21, 1400

    احسنت

    آفرین

    👏👏👏👏👏🌹

  4. فاطمه عسگرپور

    شهریور 1, 1400

    درود

    👏👏👏👏👏👏

  5. مسیب عبدلپور

    شهریور 1, 1400

    سلام

    احسنت بر شما

    👏👏👏👏👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا