🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 270387) خرداد 26, 1403 

 

زمین خسته،
از رو زردی برگ‌ها!
پرستو‌ها در خیال رفتن…

 

#رها_فلاحی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مجید محمدی( تنها)

    خرداد 26, 1403

    درود بر شما🌱

  2. مهرداد مانا

    خرداد 26, 1403

    گفت به گمانم
    از گرمسیر صدایم می زنند!
    کلمه ای برای کوچ نداری؟

    🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا