🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هراسی نیست

(ثبت: 256588) اسفند 4, 1401 

 

مرا
از تلخی طعم مرگ وُ جبروتِ تیغِ جان ستان
از مرگی خشونت بار به صبحگاهی سرد
حاشا…… هراسی نیست
مرگِ من
آن بامدادِ یخ بسته ایست
که
از سوزِ سنگفرشِ ها بر تنِ عورِ بی خانمان
از زخمِ نان آوریِ دخترکی گلفروش به تیغِ نگاهِ ناکسان
در خرقهٔ عادات خفته باشم
بی آنکه رعشه ای خطور کند در خوابِ خمارم
یا ساعی شَوَم به فرجی وُ فتحِ رحمتی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اسفند 4, 1401

    درود جناب خانمحمدی
    صبحتون بخیر 🌹🌹

    • بسیار سپاس از مهرتان استاد ارجمندم ایام حضرتعالی خوش و خرم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا