🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر خنده ی تو

(ثبت: 110) مهر 29, 1394 

هرقدر که از محبتت کم می شد
صافی ستون کمرم خم می شد
از سلسله ی محمد قاجاری
هر خنده ی تو زلزله ی بم می شد

نقدها
  1. مینو امینی

    آبان 1, 1394

    سلااااااااااااامممممممممممم

    واییییییییییی ببین کی اینجاست؟داداش یوزارسیف خودمون:)

    داداشی مشتاق دیدار….خیلی خوش امدی

    اینقدر از دیدن دوباره ان ذوق زده هستم که هیچی نمیتونم بگم

    شعر نابت هم که مثل همیشه خواندنی و لذت بخشه……..واقعا از ته دل دلتنگ خودت و اشعارت بودم

    همیشه باشی داداشی

    • دانیال حبیبی

      آذر 13, 1394

      سÙ?اÙ? بÙ? آبجÛ? Ù?Û?Ù?Ù?Û? Ø®Ù?د Ø®Ù?د Ø®Ù?دÙ?
      Ø®Ù?بÛ? آبببجÛ?.Ø?Ø?Ø?Ø?Ø?
      ببخشÛ?د Ù?بÙ?دÙ? رÙ? Ù? Ù?ظر جÙ?اب Ù?دادÙ?اÙ?Ù?

      دÛ?Ú¯Ù? اگÙ? خدا بخÙ?اد Ù?ستÙ?

      Ø®Ù?شحاÙ?Ù? Ú©Ù? Ù?Ù?Ù?ز در Û?ادÙ?ا Ù?Ù?Ù?دÙ?

نظرها
  1. ســــــــــــــــــــلام و درود بر شما..

    بسیار عـــــــــــــــــــــالی

  2. فرخنده عابدینی

    مهر 29, 1394

    سلام شاعر گرامی
    زیبا و دلنشین سروده اید.
    قلمتان همواره نویسی
    در پناه خدا

  3. مينا امينی

    مهر 29, 1394

    بسيار بسيار زيبا
    مانا باشيد و موفق …

  4. نگار حسن زاده

    مهر 29, 1394

    هر خنده ی تو زلزله ی بم می شد

    سلام برادر خوبم
    رباعی بسیار زیبایی رقم زدید
    عالی بود

    ضمنا از آنجاییکه سایت شعر پاک با تکیه به الطاف حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) آغاز به کار کرده و شما امروز صد و دهمین شعر سایت رو منتشر کردید، پدرم استاد خراسانی فرمودند به همین مناسبت هدیه ای به رسم یادبود برای شما درنظر گرفته خواهد شد

    موفق و سربلند باشید

  5. فرخنده عابدینی

    مهر 30, 1394

    سلام و درود زیاد
    زیبا و دلنشین سروده اید
    مرحبا بر این قلم

  6. نجمه بردبار

    مهر 30, 1394

    درود برادر بزرگوارم
    بسیار زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا