🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر کجا

(ثبت: 213098) شهریور 6, 1398 

1

با خیالت
هر کجا
باشم
تو همراه منی

2

با منی
همراه من
هر جا
که باشم
ای ولی

3

ای مرا
مونس
تمامی
شب
به امدادم
برس

4

باتو
هر جایی
که باشم
از شیاطین
نفس
دور

5

از خودی
دوری
چه
آسان
از تو
دوری
کی
توان

6

پشت سر
را
لا
نگاهی
تا
ابد
چشم
انتظار

7

روی آبی
کن
تماشا
ماه من
مهتاب را

8

از خودی
گر
خسته
باشم
از تو
هرگز
خسته
لا

9

حسِّ
خواری
می کنی
با دیدنم
گویی
چرا

ولی اله بایبوردی

14 / 05 / 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 6, 1398

    سلام و درود به دوست گرانقدرم

    بسیار زیبا

    استفاده کردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 6, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی اندیشه نگار

      سپاس از حضورتان

      با بیان زیبایتان

      شادکام باشید چو مهر عالمتاب

      🌿💐🍃💐🍃🌿

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 6, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 6, 1398

      سلام

      استاد دهنوی ارجمند

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      🍃🍃💐🍃🍃

  3. امیر جلالی

    شهریور 6, 1398

    برایتان همواره روشنایی محض بواسطه دل پاکتان آرزو می کنم . برقرار باشید و سربلند نیز… درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 6, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی بزرگوار

      سپاس از دقت نظر زیبایتان ….

      پایدار باشید به مهر

      🌈🌈❤️🌹🌸🌹❤️🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا