🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هشتمین خم

(ثبت: 2880) آذر 10, 1395 

نگاهت می کنم ،وقتی،خودم رامی نمایم گم

سفر تا می کنم سمت خراسان از دیار قم

چه سحرانگیزچشمان تولای پنجره فولاد  

تماشاییست فانوس طلایی حضرت هشتم

بهشت ماست دامان شما دستم به دامانت

مباد ابلیس غافلمان کند با خوشه ای گندم

شرابی ناب دارد گرچه سقاخانه ات آیا

زدستت می شودجامی بنوشم هشتمین خم

سعادت یار من باشد شوم زائر ترا سالی

چه می شد می شدم من خادمت درمحضرمردم

من عاشق پیشه ام دعبل دراین عصرپرازمأمون

به شعری نذرتان دل داده ام درقرن بیست ویکم

چه می شد می نمودی یک نظرمن راتو خوب من

نگاهت می کنم ،وقتی ، خودم را ،می نمایم گم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 11, 1395

    سید بزرگوار را سلام و درود بسیار دارم

    غزل زیبایی ست  و هر بیت  آن مرا منقلب کرد

    در پناه حق

    • درود جناب استادطارق عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی

      حق  نگهدارتون
      سربلندباشید

  2. علیرضا حکیم

    آذر 11, 1395

    درود ها بر شما

    خیلی زیبا و به جا سروده اید

  3. طلعت خیاط پیشه

    آذر 14, 1395

    درود بر شما

    التماس دعا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا