🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ” هــــــو س “

(ثبت: 267349) بهمن 7, 1402 
” هــــــو س “

 

تا بــُـــوده دل از رنگ هــوس پاک نبوده
در پرده دری بنـــده ی امســـــاک نبوده

فرقـــی نکند سیب خـــطا را که به لب زد
آدم کــه شــــدی , آیـــه ی لولاک نبوده

این خــاک سرشت است که افسانه نـدارد
انــــدوه شرابیست کـه شــَکاک نبـــوده

مقصود همان دست قضــاوت به نگاهست
ما یـَـنــــطق ما شـــهوت و ادراک نبـوده

دنیا نشود سر کــش هر چشــــم خطا کار
آنجا که ز فــــطرت غم افـــــــلاک نبوده

یک شب رخ مهتاب شبــــی حــسرت فردا
تا بــوده دل از رنگ هـــــوس پاک نبـوده

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    بهمن 7, 1402

    آدم که شدی آیه ی لولاک نبوده

    درودها

    🌺🌿🌺

  2. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1402

    یک شب رخ مهتاب شبــــی حــسرت فردا
    تا بــوده دل از رنگ هـــــوس پاک نبـوده

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 8, 1402

      سلام برادر عزیز و ارزشمند م جناب خراسانی
      به مهر خواندید و ممنونم
      برقراری وجودتان را آرزوست 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا