🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هق هق معکوس

(ثبت: 266521) دی 6, 1402 

 

بی حوصله ام…
چقدر کوچک و تنگ است
خانه ی استخوانی ام…
گاهی،
تصور میکنم
که ازین ویرانه گریخته ام
هق هقِ محبوس شده ام
معکوس میشود و
رهاتر از
فریاد
در گوشِ باد
می رقصند
قهقهه هایم…

سحرفهامی(آهو)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. درود بر شما
    ❤️🌹❤️🌹🍃

    • سحر فهامی

      دی 9, 1402

      هزاران درود عزیز جان🌹🙏🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا