🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همپای کاروان اربعین(3)

(ثبت: 6932) آبان 1, 1397 

السلام علیک یااباعبدالله(ع)

 

درعشق تو من یک دله ام دیدی که

یاد تو شده مشغله ام دیدی که

این راه به شوق آمدم با دل خود

با پای پر از آبله ام دیدی که