🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همیشه با تو…

(ثبت: 209935) اردیبهشت 26, 1398 
همیشه با تو…

« به نام خدا »

تویی که نامت از اشعارِ من نمی افتد ؛
وَ با تو “پرده یِ اَسرارِ” من نمی افتد !
همیشه با منی ای لایزالِ بی پایان ؛
به جز تو با احدی کار من نمی افتد !

« مهران اسدپور »