🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هم در منی ،من در توأم ،تو از منی ،من از توأم

(ثبت: 211341) تیر 15, 1398 

مستانه آمد این ندا ، ای والی دولت سرا
در راهمی با من شهی ای زاده عزلت سرا

در زاویه مستان شدند آن راهیان رهنما
تو از ازل بودی رها، ای رهنمای جان ما

تو زاده یِ جنّت نیی ، تو از دلان کمتر نیی
جنّت ز تو زاده شده ای صالح صلح و صفا

هم در منی من در توأم تو از منی من از توأم
شاهد شدی ، در راهِ من ، ای رهبرِ پیرِ هما

تو با ولایت در همی ، از اصفیا ، اولاتری
از این وَلا با آن وَلا در هم شوی ای مست لا

والی که در جنّت شود جنّت به دورش می زند
رقصی چه رقصی اختران واله شوند از عشق یا…

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 15, 1398

    هم در منی من در توأم تو از منی من از توأم

    آنکه از رگ گردن به من نزدیکتر … درون من …. من من ….
    بسیار زیبا و پر معنا و اثر گذار بود و بسیار بهره بردم و درود بر شما

    • سلام آقای جلالی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از خوانش گرمتان

      🌸🌸🌿🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا