🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هندسه کلمات

(ثبت: 232707) مهر 30, 1399 

 

گریستیم

خندیدیم

بخاطر همه چیز . . .

واین حجم بزگ هیچگاه

در هندسه ی کوچکِ کلمات

نگنجید . . .

شعر ویرایش شده است.

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. علی معصومی

    مهر 30, 1399

    سلام و درود
    🍃🌹🍃🌹🍃
    بسیار زیباست

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 30, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐

  3. شیدا شهبازس

    مهر 30, 1399

    سلام زیبا بود🌷🌹🌹🌹

  4. اکبر رشنو

    مهر 30, 1399

    درودها
    بر
    شما عالی وارزنده
    و خوشامد خدمت حضرتعالی

    مایه خوشدلیست حضور مبارکتون

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍃🍃🍃🍃

    • مازیار نژادیان

      آبان 1, 1399

      سلام گرانقدر استادم
      زیر سایه شما و راهنماییهایتان مشق شعر می کنیم
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. موسی عباسی مقدم

    آبان 1, 1399

    سلام و درودبسیار زیباست شادکام باشیددر پناه خدا🌹🌷🌺🌺🌸🙏👍

  6. جواد مهدی پور

    آبان 2, 1399

    سلام و عرض اردات محضرتان جناب استاد نژادیان عزیز

    عالی ست

    بهره مند شدم از شعر پاکتان

    ظاهرا در تایپ واژه ی ” بزرگ ” سهوی رخ داده است

    جسارتم را ببخشایید

    درود بر شما

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا