🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هنگام قرار

(ثبت: 238690) اردیبهشت 16, 1400 

رباعی

اکنون که رسیده فصل زیبای بهار

بی تاب شود چلچله هنگام قرار

دل بی تو درون سینه ام تنگ شود

با آمدنت شوم ز عشقت سرشار

فرخ لقا فتحی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1400

    سلام خانم فتحی گرامی

    شعر زیبایی ست

    در تصویر هنگام تایپ نان مبارکتان چند حروف از قلم افتاده است.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. فرخ لقا فتحی

    اردیبهشت 16, 1400

    سلام سپاس از حضور نابتان
    ممنونم از تذکرتون ولی میشه بگید کدام حرف تایپ نشده من هر چی دیدم متوجه نشدم

  3. امیر اصلانی

    اردیبهشت 16, 1400

    درود بر شما
    در تصویر ضمیمه
    کلمه فرخ در نام شریف شما درست تایپ نشده
    قلمتان نویسا مهربانوی زیبانگار
    🌷🌹🌷🌹

    • فرخ لقا فتحی

      اردیبهشت 17, 1400

      سلام از حضور سبزتان سپاسگزارم
      دست شما درد نکنه
      درست فرمودید اشتباه تایپی

  4. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 17, 1400

    🌷🌸🌺💐🌹💐🌺

  5. پریسا سروی

    اردیبهشت 20, 1400

    دلنشین و زیبا …درود 🌹