🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هواخواه

(ثبت: 230709) مرداد 30, 1399 
هواخواه

هوا خواهی

دوباره صلح و صفا برقرار خواهد شد
فلک به کار و زمین بر مدار خواهد شد

به حق حرمت شب های آرزومندان
طلوع مهر و وفا آشکار خواهد شد

طلایه های سحر از کرانه های امید
گلاب چشمه هر کوهسار خواهد شد

نسیم آینه در دست و باد سرگردان
ترانه خوان ز لب روزگار خواهد شد

به روی سینه این شهر خسته بنویسید
دمی شکیب که فصل بهار خواهد شد

تمام ثروت عالم هر آنچه می ارزد
فدای گوشه چشم نگار خواهد شد

شنیده ام به هوا خواهی دلی پرخون
گلی به مرکب گیتی سوار خواهد شد

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 30, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. علی مزینانی عسکری

    مرداد 30, 1399

    سلام و عرض ادب
    دستمریزاد استاد معصومی گرانقدر
    🌹🌹🌹

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 30, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. سپیده طالبی

    مرداد 30, 1399

    درودها استاد گرامیم

    بسیار عالی و امید بخش بود

    پاینده باشید🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا