🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوای شعر-آفتابی

(ثبت: 4860) مهر 14, 1396 

1-دو چشمت را گشودی تو

هوای شعر آبی شد

**************

2-صدای خش خش یادت

میان فصل تنهایی

من و پژواک آشوبت

تویی آوای لالایی

*********

3-به آغوشم کشیدی تو

خزانم آفتابی شد

************

4-به دنیایم قدم بگذار

من از این خش خش پاییز تنهایی

میان کوچه ی بن بست آغوشم

دلم خون است

مهناز نصیرپور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):