🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوای گریه

(ثبت: 243756) دی 2, 1400 

 

آسمان که دلش می‌گیرد،
–ابری می‌شود
نمی‌دانم
چرا من،
هوای گریه دارم!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 2, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . آنگاه که آسمان در چشم هایتان دیده می شود
    . ابرهای بهاریش را چه می کنید؟؟
    . بگذار ببارند . . با نوای خوش باران هم آهنگ شو 🌺
    . مهر بانوی شاعر خورشید شادی برای شماست
    . که طلوع می کند 🌺🌿🌹🌿🌺

    • لیلا طیبی

      دی 3, 1400

      درود بر شما

    • محمد حسنی

      دی 3, 1400

      درود ها🌨🌨

      آسمان هم دیگر
      به ژستِ دلِ ما نیست

      آن روز که صاف می زد
      دل من
      هوای باران داشت
      امروز
      با هوای بارانی

      دستی در دلم نبرد
      حسی بر دارد
      گویا
      دستی در آن برده اند!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا