🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوا دلگیر و دل زندانی عشق/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255215) بهمن 2, 1401 

 

هوا دلگیر و دل زندانی عشق
رها در ساحل طوفانی عشق

همه در خواب و من در زیر باران
گرفتار غم پنهانی عشق

(یا)

هوا ابری و دل زندانی غم
رها در ساحل طوفانی غم

زمستان است و من در زیر باران
گرفتار شب طولانی غم

(یا)

هوا دلگیر و دل زندانی شب
گرفتار غم پنهانی شب

همه در خواب و من در زیر باران
دچار گریه طولانی شب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 2, 1401

    سلام

    بسیار زیبا

    در پناه خدا دلت شاد 🌱❤️👌👌👌👌👌❤️🌱

  2. سلام و درود
    هر نوشته ای حس و حال خودش را دارد
    تحت عنوان سه گانه هر سه را نگهدار
    البته شما استادی
    جسارت نکرده باشم
    سپاس.

  3. مهرداد مانا

    بهمن 2, 1401

    سلام
    با اینکه در واقع یک ترانه بود با سه امکان . اما هر سه برداشت را دوست داشتم.

  4. نسرین حسینی

    بهمن 3, 1401

    درود برشما 🌺🌺👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا