🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوا…پس

(ثبت: 224879) فروردین 17, 1399 

 

ده قرن بیشتر است که اینجا هوا پس است
«نان و نمک» شعار همین قوم ناکس است

صلح جهان کبوتر بی آشیانه ای است؛
زخمی، اسیر، کشته ی جفتی مثلث است

این قوم نا یهود و به ظاهر بنی یهود ؛
دنبال سروری است، خدایا دگر بس است

یک چیز در جهان، شده مانع برای شان؛
ایران و شیعه ای که نظامش مقدس است

کانون ظلمت اند یهودان صهیونیست
کاندر سرش، خرابی بیت المقدس است

#رضا_زمانیان_قوژدی
۹۹/۰۱/۱۶ بداهه ای تقدیم به استاد رفیعی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 17, 1399

    درودتان
    احسنت🌹🌹🌹

  2. سپیده طالبی

    فروردین 17, 1399

    سلام و عرض ادب
    جناب زمانیان گران قدر
    بسیار زیبا بود چون همیشه
    دست مریزاد و سپاس
    🌺

    • رضا زمانیان قوژدی

      فروردین 18, 1399

      سلام بانوی بزرگوار.
      محبت دارید.
      زیبا، نگاه مهربان شماست.
      زنده باشید🌺

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 19, 1399

    درود ها استاد
    بسیار زیبا است
    پاینده باشید

  4. علی رفیعی

    اردیبهشت 17, 1399

    سلام و عرض ادب استادنازنین و بزرگوارم جناب زمانیان عزیز
    بسیار ارزشمند و بامحتوا سروده اید
    توفیقاتتان در عرصه های مختلف به مدد الهی روزافزون …بهره مند شده و استفاده نمودم 🙏🙏🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا