🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیاهوی نفس

(ثبت: 2904) آذر 15, 1395 
هیاهوی نفس

          من  بی تو  شکسته بال و پر  در قفسم

        در  سجده ی   عاشقانه ای   ،   ملتمسم

        یک  جرعه  غزل  برای  مستی بفرست

        دلتنگ   ِ  هیاهوی    نفس   در    نفسم

نظرها 10 
  1. درود بر ژرفای احساستان قلمتان سبز

  2. حامد علی بیگی

    آذر 16, 1395

    بسیار زیبا بود…توفیقاتتان روزافزون!

  3. سحر جهانی

    آذر 16, 1395

  4. طارق خراسانی

    آذر 16, 1395

    سلام و درود

    نمی خواهم  شما را با شاعران زن گذشته قیاس کنم  ولی به جرأت می گویم  یکی از  چندین شاعر  زن برجسته ی  کلاسیک سرای معاصر هستید.

    ملنند همیشه زیبا سروده اید.

    در پناه خدا شاد زی

  5. علیرضا حکیم

    آذر 16, 1395

    درود بانو ی گرامی

    رباعی خوبی از شما خواندم

    محظوظ شدم از رقص قلمتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا