🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وامانده ترینم

(ثبت: 971) اسفند 18, 1394 
وامانده ترینم

بی تو وامانده ترین آدمِ بی حوایم

مثل بی یارترین پادشه دربارم

بی تو پاخورده ترین فرش لگدمالم که

نقش ها از کف پای تو به قلبم دارم

نظرها 11 
  1. سوگند صفا

    اسفند 19, 1394

    سلام و درود

    خوشحالم که دوباره شعری ناب ازتون میخونم

    برقرار باشین

    • علی معززی

      اسفند 19, 1394

      سلام سوگند

      متشکرم ز خوبی شما که خوب خواندید..

  2. سمانه تیموریان

    اسفند 19, 1394

    درود فراوان

    عااالی 

    • علی معززی

      اسفند 19, 1394

      سلام سمانه بانو

      متشکرم ز خوبی شما که خوب خواندید…

  3. عسل رادمنش

    اسفند 19, 1394

    سلام و مهر جناب معززی

    بسیار زیبا بود/پاینده باشید

  4. سلام  بیت دومتون بسیارزیبا بود مرسی

  5. معصومه عبدالهی

    اسفند 19, 1394

    سلام و درود بر شما جناب معززی

    زیبا بود.

    دستمریزاد

  6. زهرا حقیقی

    اسفند 20, 1394

    سلام  آقای معززی

    خیلی زیبا بود

    موفق باشید

  7. مينا امينی

    اسفند 20, 1394

    درود دوست هنرمند

    زیبا بود

  8. نگار حسن زاده

    اسفند 20, 1394

    سلام جناب معززی

    خیلی عالی بود

    موفق باشید

  9. جواد مهدی پور

    اسفند 22, 1394

    سلام جناب معززی گرامی

    زیبا سرودید

    بهره مند شدم از سروده ی زیباتون