🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 واژه های توفانی

(ثبت: 262583) مرداد 12, 1402 
واژه های توفانی

 

گیسویت در روز،
تکه ای لمس شدنی از شب است
و چشم هایت در شب،
تکه ای بر جای مانده،
از آسمان روز…

 

مهدی بابایی ( سوشیانت)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 12, 1402

    سلام

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فاضله هاشمی

    مرداد 12, 1402

    بسیار زیبا

  3. فاضله هاشمی

    مرداد 12, 1402

    بسیار زیبا

  4. مهرداد مانا

    مرداد 12, 1402

    سلام
    سوشیاتت جان مقارنه ی خوبی رقم زدید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا