🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 واکن آغوش

(ثبت: 235267) دی 29, 1399 

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود،
#شعر_پیشرو
#شعر_سروش

بر دلم کاش! دوست، در بزند

بر لبم بوسه های تر بزند

دوست دارم پرنده پر بزند

به چمنزارِ نور، سر بزند

جان مشتاق من

به خطر بزند

واکن آغوش

#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)
@
sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    دی 29, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا