🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وای به جُهّال جهان هرزه گرد

(ثبت: 218878) آذر 22, 1398 

رفته غلط راه نه جبران دلا
عرضه تقاضای غلط راه را

عرضه کنم بر چه کسی تا علاج
درد غلط راه به صلحی نما

وای به جُهّال جهان هرزه گرد
وای به نا اهل به خلقی جفا

جیفه دنیای جهانی خراب
گر مگسی فکر خطا چاره لا

بی خبران دور اگر با خبر
شهد گلابی مگسی لا روا

اهرمنی جهل فریبی دهد
منحرف از راه کند در بلا

فکر قوی ساز ولی بنگری
دور ز نفسی که هوایی خطا

ولی اله بایبوردی

14 / 09 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    پاینده باشید
    🌷

    • سلام

      استاد ارجمند جناب دهنوی عزیز

      ممنون از حضورتان

      سپاس

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  2. محمد خسروی فرد

    آذر 22, 1398

    سلام و عرض ادب
    بسیار زیبا و خواندنی است
    💐🙏💐

    • سلام

      استاد خسروی فرد

      سپاس از دیدگاه ارزشمنئتان

      در پناه ایزد دوست

      🌈🌈🍃🍃💐🍃🍃🌈🌈

  3. علی معصومی

    آذر 22, 1398

    درود و ارادت استاد
    🌷🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌺🌷🌸

    • سلام

      استاد معصومی گرامی

      ممنون از حضورتان

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  4. محمدعلی رضاپور

    آذر 22, 1398

    درود و ارادت🙏

    • سلام

      استاد رضاپور عزیز

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا