🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وجودش دور از غم

(ثبت: 234466) آذر 22, 1399 

 

سر یاری ندارد با من آن یار
به چشمانش گرفتارم، گرفتار
چه خواهد تا بریزم زیر پایش؟
فقط از او اشاره از من آن کار
نگو دل بر کنم از او، نباشد
همه روزم شود خود تیره و تار
چرا در پرده؟ می خواهی به انظار
به عشق او کنم اقرار، اقرار؟
ز کندوی لبانش شهدِ گل را
نه کم ، خواهم از آن بسیار، بسیار
وجودش دور از غم، یارب او را
برای این دل عاشق نگهدار

 

 

 

 

نظرها
  1. رضا محمدصالحی

    آذر 22, 1399

    سلام و درود🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      آذر 22, 1399

      سلام

      سپاس از حضور بهاری تان

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  2. درود استاد گرامی🌺

    • طارق خراسانی

      آذر 22, 1399

      سلام و درود
      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا
      🌿🙏❤️🙏🌿

  3. علی معصومی

    آذر 22, 1399

    سلام و درود
    👏🌹👏🌹👏🌹👏
    بسیار زیباست

  4. وجودش دور از غم
    یارب اورا
    برای این دل عاشق نگه‌دار

    سلاام باباطارق
    عاالی بود
    👏👏👏
    هم شعر هم اجرا
    👏👏👏
    قلمتان رقصان
    شاد باشید در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا