🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ورای وقوع

(ثبت: 259234) اردیبهشت 15, 1402 
ورای وقوع

 

زندگی
در روند رنگ ها
و تنهایی
تنها توطئه ی توهم ها نبود
گاه
ما خود ابلیس بی بهایی بودیم
که گام گمانمان در پیش از سرودن ها
گیر کرده بود
و جاذبه ی گناهی
زن را به زندگی ما زنده کرد
یاغی
سرکش تر از فرامین نفرین شده ی روال ها
و گاه شمار ما
تنها گاوی را در چراگاه سرودن ذبح می کرد
چرا که هیچ هم دچار چاقی شده بود
زوال ها
همه از تردید زاده می شدند
و سوال ها از تدبیر
لیک ما
هنوز گام گمانمان
پشت ظهور زن بود
و سایه ی خیالمان
در خواب آبی ستاره ای

….
به آنان که فکر می‌کنند.
به آنان که از غار ها بیرون آمدند و سایه ها را برهان ندانستند.

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا