🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ورطه‌ی ‌عشاق

(ثبت: 6460) مرداد 28, 1397 

              بنام خدا

         ” ورطه‌ی‌ عشاق “

نوازش تو مگر استخاره می‌خواهد؟
فقط جگر، جگری پاره پاره می‌خواهد

دلم سیاه‌تر از شب شدست می‌دانی
ولی فقط و فقط یک ستاره می‌خواهد

دوباره خواسته قلبت، دوباره خواسته است
دوباره خواسته قلبت، دوباره می‌خواهد

اگرچه عاقل یکفی به یک اشاره ولی
دلی که عقل ندارد، اشاره می‌خواهد

میان ورطه‌ی عشاق؛ چاره‌جویی نیست
بدا به حال مُحبّی که چاره می‌خواهد

و گاه گاه چه خوب است شعر ساده شود
مگر که شعر فقط استعاره می‌خواهد؟

         ……
علی_رفیعی_امید

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا