🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وزن دلتنگی

(ثبت: 242073) مهر 13, 1400 
وزن دلتنگی

#وزن دلتنگی

من
انتخاب کرده ام
که مثل دیگر زنها نباشم
پاهایم را از مراکز خرید قطع می کنم
و پیوند می زنم به دلی که به کوه بسته ام
شعر میخوانم
و اجازه می دهم شعر مرا به خود بخواند
غم همه را میخورم
تا وزن دلتنگی ام کمتر شود
وشعرهایم را هرشب
با صدای خودم
می خوابانم…

✍#لیلا_بهمنی(سالیز)
#یازدهم مهر۱۴۰۰

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 13, 1400

    🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

  2. 🌸🌸🌸

  3. محمدرضا شكري

    مهر 22, 1400

    زيبا و دلنشين بود

  4. خوشدل باشید بزرگمهر سپاسگزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا