🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وعده

(ثبت: 256203) بهمن 23, 1401 

 

ماه را؛ من بر می‌دارم،
و تو، سبدی ستاره بچین
در وعدگاه
به کارمان می‌آید!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 23, 1401

    سلام

    وعده نور مبارک باد
    اگر بودم دعوتم کن
    و اگر رفته بودم جرعه ای نور به یاد من بنوش

    بسیار زیبا بود

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. غلامحسین جمعی

    بهمن 24, 1401

    درودو سپاس بر شاعر با ذوقو زیبا نگار

    دستمریزاد کوتاه و ممختصرو مفید و
    در عین حال زیبا و فاخر است

    🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا