🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقت رفتن است …

(ثبت: 247760) اردیبهشت 27, 1401 

 

به مزار مادر نگاه می کنم
به حصار رنگارنگ سوسن و گلایول
در حلقه ی گلهای داوودی …

– بیست و ششم اردیبهشت ۱۴۰۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):