🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ولای حسن

(ثبت: 235525) دی 28, 1399 

« ولاي حُسن1 »

فيض آن لطف خدا، گر نرسد بر سر من
هرچه كردم بجهان، خونجگر و ديده ترم
تا در ولاي حُسن تو بتوان قدم زنم
حُسن تو گفته تا كه من از خود بريم
آب دريا زِ هوس، موج تلاطم دارد
من هوسراني زِ برم، ته دريا گهرم
تاج شاهان جهان را نيز برم بـجوي
تاج علم و ادبس، اين كه نهادم به برم
فارغ2 از غصه ي دنيا دني بـشوم
هر دَمي راه بـپويم ، سوي راه پدرم

٭٭٭
1- دوستي نيكويي 2- آزاد- خلاص
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    دی 29, 1399

    🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا