🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ولنتاین 😂

(ثبت: 14472) بهمن 25, 1397 
ولنتاین 😂

 

ای فراغت سوز من، ای نیم من
ای خیالت غده‌ی خوش‌خیم من

در ولنتاین این سپندارمٙذِّگان
نا‌تماشا کردنت شد بیم من

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):