🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ولی به عشق تو دادیم سلطنت مستیم

(ثبت: 209675) اردیبهشت 20, 1398 

جوان شدی تو دلا بوسه ای بزن بر خاک
قبول رحمت خالق شوی ز غیر چه باک

به یُمن دولت عشق بهره بر تویی لایق
به بخت خویش جوانی کن و بخور از پاک

دریغ دهر مخور عاشقا تو پاک دلی
توکلی کن و خوش زی که روزگار هلاک

در این زمانه خوری غم چه لذتی دارد
که روز واقعه شادی شود مرا نه مغاک

اسیر نفس نگشتم مرا تو ای گل ناز
به عصمت ازلی حکم دادی و ادراک

مرا چو غنچه ببودم ادب نمودی گل
ادب یه عشق سپردم هنر ز غیر امساک

فریب ظاهر سیمین مخور که خاک دلان
چنان فریب دهندت چو زُهره در افلاک

عزیز خالق بی چون شوی که از عالم
گلی بچینی و در گل هزار جامه پاک

ولی به عشق تو دادیم سلطنت مستیم
ز جام باده عرفان خوشیم در دل خاک

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 20, 1398

    درودتان شاعر گرامی

    سروده ای ناب خواندم

    موفق و موید باشید

    💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐

    در پناه خدا

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  2. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 20, 1398

    سلام و درود
    ممنون از خوانش جنابعالی
    پایدار باشید.

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  3. درود برشما ارجمند………🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🍃🍃

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 21, 1398

      سلام
      ممنون از خوانش شما شاعر عزیز

      🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌈

  4. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 20, 1398

    سلام و احترام جناب بایبوردی عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر خوبتان

    عالی سرودید

    زند باشید

    🌿🌿🌿🌿💐💐💐💐

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 21, 1398

      سلام جناب آقای مهدی پور گرامی
      نگاهنان زیباست…

      🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌸🌸

  5. علی رفیعی

    اردیبهشت 20, 1398

    سلام و عرض ادب استادگرانقدر
    بسیار عالی و ارزشمند و آموزنده سروده اید.طاعات و عبادات قبول درگاه حق تعالی. در پناه خدا🌷🌷🌷🌷🌷

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 21, 1398

      سلام استاد رفیعی عزیز
      ممنون از خوانس حُسن شما ..
      سپاس .

      🌺🌺🌺🌺🌺

  6. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 21, 1398

    درودها بزرگوار

    خرسندم که میهمان این صفحه بودم و از این اثر ناب لذت بردم

    امید که هماره نویسان و شادکام باشید🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 21, 1398

      سلام آقای مازیار نژادیان
      مهمان عزیز خداست
      هر زمان عزیز بودید و هستید …

      💐💐🌿🌿🍃🍃🌈

  7. علیرضا

    اردیبهشت 21, 1398

    بسیار عالی و دلنشین استاد

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام آقا علیرضا
      با نگاه عالی خواندید تشکر .
      🍃🍃💐💐🌿🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌸

  8. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1398

    سلام و درود به شاعر و ادیب توانا

    همیشه از خوانش اشعارتان لذت می برم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام و درود بر استاد ارجمندم جناب آقای خراسانی گرانمایه
      بنده نوازی می فرمایید استاد عزیز
      با تشکر…

      🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا