🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 و بی نهایت عشق

(ثبت: 264163) مهر 5, 1402 

 

به چشم های تو سوگند! عمر، کوتاه است

و شب فقط دو سه ساعت نشسته با ماه است

و جیرجیرک بر نذر
کامل دل خویش

شگفت (و) یکسره در حال ناب الحاح است

سروش در راه است

و بی نهایت(،) عشق

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. به چشم های تو سوگند! عمر، کوتاه است

    و شب فقط دو سه ساعت نشسته با ماه است

    پس بنویس و به اشتراک بگذار تا آنانکه مهرت را به دل دارند لذت بیشتری ببرند
    دلت گرم و
    قلمت سبز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا