🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 و عشق!

(ثبت: 225945) اردیبهشت 10, 1399 

 

– و عشق:

و عشق،
زنی تنهاست در خانه،
که نیمه‌اش تویی،
تو که هرگز نیستی وُ،
همیشه با منی!

#لیلا_طیبی (رها)
#شعر_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    اردیبهشت 11, 1399

    ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی

    وان گه برو که رستی از نیستی و هستی

    پارادوکس شگفت انگیزی است این هرگز نبودن و همیشه بودن

    👏👌🙏

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 13, 1399

      درود

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  2. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 12, 1399

    به دنبال نیمه یِ گمشده

    هر چند ناپیدا همراه با من به هر حال

    عاشقانه ای زیبا و قابل در خور

    باز هر چند سهل و ممتنع

    درودها

    🌸🌸🌺🌸🌸

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 13, 1399

      درود و ادب

      سپاس از حضورتان🌹🌷🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا