🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پارادکس

(ثبت: 209372) فروردین 28, 1398 

شاخه هایم را
بزن!
ریشه هایم ، نه
دوباره
می رویم…
در الفبای جوانه
باغبان باش!
هرس در من
تا
آستین پر کنم
از ارمغان ارغوان
بال بیارایم
به باورسرخ
بیارایم…

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    فروردین 28, 1398

    درود شاعر ارجمند

    قلمتان مانا و احساستان پایا

    موفق و موید باشید

    👏👏👏🌹🌹🌹🙏🙏🙏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا