🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاره جان

(ثبت: 220387) دی 12, 1398 

 

جانِ من هستی و هرجا بروی همراهت
عاشق آن دلِ عاشق شده ی آگاهت
نه منم راه نشین تو، که عشاق جهان
همه مدهوش فتادند چه خوش در راهت
درِ  درگاه تو را می زنم آخر روزی
تا در آیم به سرا پرده ی آن  درگاهت
دل بریدم ز بهشت و به جهنم خشنود
به دو عالم ندهم آن رُخِ بِه از ماهت
به خداوند که می میرم اگر آه کشی
من نباشم نگرم پاره ی جانم ، آهت
هرکه در چاهِ کرامات تو افتد، دانم
سر ز خورشید فراتر ببرد از چاهت

طارق خراسانی
11 دی 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. با سلام و دورد خدمت شما بزرگوار
    شعر بسیار زیبایی بود مخصوصا بیت آخر
    🌹🌹🌹🌹🌹
    هرکه در چاهِ کرامات تو افتد، دانم
    سر ز خورشید فراتر ببرد از چاهت
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. دل بریدم ز بهشت و به جهنم خشنود
    به دو عالم ندهم آن رُخِ بِه از ماهت

    رخ زیبای نگار خود بهشتی است از جنّت زیباتر…

    دلنمیراد استاد خراسانی گرانقدر

    سپاس

    تقدیمی : 🌈

    سمت آن جلوه جان شاد به دور از خصمی
    گر روان می رود همراه به دور از جسمی

    پرده از رخ بکشد طلعت جانی رؤیت
    پرده داری بکند ناز ، به دور از خشمی

    ولی اله بایبوردی

    12 / 10 / 1398

    🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  3. 🌷در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا