🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاسداری

(ثبت: 259276) اردیبهشت 26, 1402 

 

هر زمستان با تو من شب زنده داری می کنم
تا که رفتی با رقیبان غمگساری می کنم

گفته بودی با دلم از هر دری اما چرا
تا رقیبی می رسد هم بی قراری میکنم

گفتن از چشمان مستت کار هر روزم شدست
شعرها را در نبودت سر شماری می کنم

حال من این روزها بس دیدنی تر می شود
هرکه می پرسد تو را من رازداری می کنم

می نشینم تا سحر با سایه ات هم درد هم
از خیالت تا حضورت پاسداری می کنم

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

نظرها 12 
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 26, 1402

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🍃

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 26, 1402

      سلام و احترام
      ممنون از نگاه پر مهر شما💐

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 26, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    جالب است که شعر سنتی هم خوب می سرایید.
    زنده و سرزنده باشید در پناه خدا

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1402

      سلام و احترام
      ممنونم از شما
      شادکام باشید

  3. برهان جاوید

    اردیبهشت 26, 1402

    درود
    ارزنده و خواندنی
    موفق باشید
    🌹🌹🌹

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1402

      سلام و احترام سپاسگزارم
      لطف شماست
      بهروز باشید

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 26, 1402

    سلام و درود

    به به

    فکر نمی کردم غزلسرا باشید
    بی هیچ شکی برای شما سرودن در تمام قالب ها کار چندان سختی نیست.

    غزل زیبایی از شما خواندم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1402

      سلام و عرض ادب
      ممنون از نگاه لطیف شما
      🙏🌹

  5. پروانه آجورلو

    اردیبهشت 26, 1402

    درود
    قلمتان نویسا🌺👏

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1402

      سلام و احترام
      سپاسگزارم💐

  6. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 26, 1402

    درود و سپاس بر شاعر خوش ذوق و خوش قریحه دستمریزاد غزلی زیبا و دوست داشتنی متفاوت با حس و حال غزلهایی که رایج است و می خوانیم برایتان بهترین ها را آرزو دارم

    گفتن از چشمان مستت کار هر روزم شدست
    شعرها را در نبودت سر شماری می کنم🙏🙏🙏👏👏👏🙏🙏🙏

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1402

      سلام و عرض ادب
      ممنون از شما
      به لطف خواندید
      درپناه خدا لحظه هاتون پر مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا