🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پايتخت سروش

(ثبت: 254168) دی 2, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 58
(سروشی با وزن پردازی پیشرو:
آمیخته ای از عروض سنتی و پردازش های وزنی آزاد تر و در نتیجه، آزادتر از شعر نیمایی و موزون تر از شعر سپید)

 

می نشینم به پایتخت سروش

خلوتی، بستانی، نیمکتی و البته دلی

و هوش ساغرنوش بیدلی

شاد رازی شگفت

گوش جان می کند دوباره نیوش

چه هوای پاکی دارد این جا!

نیسمش باران پوش

و چه رؤیا کوش!

به شمیمی با جان هم آغوش

دوستت دارم تا قیامت مدهوش

پایتخت سروش بابلعشق!

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    دی 2, 1401

    درودبرشما جناب اقای رضاپور
    عالی بود.
    به نظرم در
    نسیمش سهوالقلمی رخ داده است.
    🌺🌺🌺

    • سلام و درود جناب یغمایی عزیز
      بله، درست است.
      سپاس از توجه ارجمندتان
      🌺🌺🌺🌸

  2. علی معصومی

    دی 2, 1401

    ♧مثل انگور دانه یاقوتی
    ♧مثل آویشنی و کاکوتی
    ♧شهد خرما و حبه ی توتی
    ♤تو خودت کوهی از بهارانی
    ◇◇◇
    درود نازنین دوست
    🍃🌸

    • به به
      درود و سپاس تان
      جناب معصومی عزیز
      🍃🌸🌺🌿

  3. نسرین حسینی

    دی 3, 1401

    درودها ودست مریزاد باد 👌👌🍁🍂🍁

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا