🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پایبندی

(ثبت: 232373) مهر 23, 1399 

– پایبندی:

سالهاست،،،
پابندت مانده‌ام!
دلم روشن‌ست،،،
حتمن پا به زندگی‌ام می‌گذاری…

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    بهمن 18, 1399

    درود و ادب

    عالی بود

    احسنت بر شما

    👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا