🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز…

(ثبت: 215941) مهر 17, 1398 
پاییز…

پاییز هم گذاشت و گذشت…
اما تو_
تن عریان مرا
میان باغچه ی انتظار
به بادهای
سرد زمستانی
سپردی….
م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر جلالی

    مهر 17, 1398

    یک گلایه نامه ، کوتاه و اثر گذار …
    رخ زمستان بدون توضیح … خیلی سرد و دهشتناک بود… درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    مهر 17, 1398

    سلام و درود

    سرت سلامت خواهر گرانمهرم

    کوتاهی عالی ست
    نغز و بدیع
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  3. بسیار زیباست کوتاهتان👏👏👏

    • مهتاب ایزدسرشت

      مهر 17, 1398

      سلام
      بپای خوب های شما نمی رسند
      شاعرجوان…
      م. مهتاب

  4. درود بانو
    بی تو بهار آوار
    می شود با من
    خار!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا