🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پا بر رکاب باد

(ثبت: 242150) مهر 18, 1400 
پا بر رکاب باد

 

از من جدا نئی که تمنا کنم تو را
در من نشسته ای و تماشا کنم تو را

یادم نمی رود که زغفلت چه سال ها
پا بر رکابِ باد که پیدا کنم تو را

نازم به میفروش چنین وعده داده بود
با جرعه جرعه حلِ معما کنم تو را

تا رِه به راز ما نبرد مدعی، نگار
شاید[1]که در مشاهده، حاشا کنم تو را

بشنیده ام به قطره ی بر گل نشسته ای
روح زمانه گفت: که دریا کنم تو را

تا در حضیضِ لذتِ دنیا نشسته ای
کی با خبر ز عالم بالا کنم تو را؟

پ. ن

کی رفته‌ای زدل که تمنا کنم تو را
کی بوده‌ای نهفته که پیدا کنم تو را
فروغی بسطامی

[1].شاید، شایسته است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زیباست دستمریزاد👏👏🌸

    • طارق خراسانی

      مهر 18, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌹🌹🙏🌿

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 18, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌸

    • طارق خراسانی

      مهر 18, 1400

      سلام و درود بر دخت عزیز و شاعرم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌹🌹🙏🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    مهر 18, 1400

    سلام و درود و ارادت ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      مهر 18, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرم آن عزیز

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌹🌹🙏🌿

  4. کبری محمدی

    مهر 22, 1400

    سلام
    سروده ای زیبا خواندم
    قلم تان مانا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا