🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پتک ازل

(ثبت: 246398) اسفند 29, 1400 

 

در آیینه ببینم شعله ای خرد
تولد را نکرده طی فغان مرد
فلک آتش به جانت بین چه کردی
تو با پتک ازل کردی مرا خرد

۲۶ اسفند ۱۴۰۰

سال نو و قرن جدید مبارک
طی نگشته روزگار کودکی پیری رسید
از کتاب عمر ما فصل شباب افتاده است
یاد مرحوم رهی معیری گرامی و روحشان شاد باد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1400

    سلام و درود
    سال نو و آغاز قرن 15 هجری خورشیدی مبارک

    در پناه خدا 🌿❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌿

    • سیاوش آزاد

      فروردین 2, 1401

      سلام متشکر از حضور زنده باشید

  2. علی معصومی

    فروردین 2, 1401

    “که” با پتک ازل کردی مرا خرد
    درود ها بر سیاوش نازنین
    و بهار گوارای وجودت
    ◇◇◇
    عشق ایینه درد است خودت می دانی
    آه با سینه سرد است خودت می دانی
    زندگی مثل قمار است که صد مهره عشق
    روی این” تخته نرد است خودت می دانی”
    🍃🌺

    • سیاوش آزاد

      فروردین 2, 1401

      سلام متشکر سال نو مبارک

  3. محمد عالمی

    فروردین 5, 1401

    درودها استاد آزاد بزرگوار سال نو و سده نو بر شما مبارک
    🌹🌺🌸🌿🌺🌺🌺

    • سیاوش آزاد

      فروردین 5, 1401

      سلام متشکر زنده باشید سال و سده پر از شادی برای همه باشد

  4. محمد عالمی

    فروردین 5, 1401

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    تابش خورشید سده ی نو و آغاز بهار تازه را به پیشگاه همایونتان شادباش می گویم. سالی سرشار از تندرستی، سربلندی، شادکامی و بهروزی برایتان آرزومندم.

    امیدوارم که چرخش روزگار پیوسته گل لبخند بر لبانتان بکارد. سرمستی، شور و شوق همدم و همراه همیشگی تان باشد . ماندگار باشید و برقرار.

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    ارادتمند شما: محمد عالمی

  5. محمد عالمی

    فروردین 5, 1401

    قلمتان مانا🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا