🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرده نشین

(ثبت: 247661) اردیبهشت 23, 1401 

 

عمر اگر طی شود ای پرده‌نشینم چه کنم
یک نظر صورت ماه تو نبینم چه کنم

گر که دورم کنی از درگه لطف و کرمت
باز جز بر سر کویت ننشینم چه کنم

مادرم داد به من درس محبت باشیر
زین جهت حبّ تو گشته‌است عجینم چه کنم

چون شنیدم که فقط راه دهی خوبان را
سعی در خوبی خود کردم و اینم چه کنم

گر نگیری ز کرم دست من خاک‌نشین
جاودان بسته‌ی زنجیر زمینم چه کنم

ارزشی نیست به اعمال سراسر تقصیر
گر ولایت نشود یارو معینم چه کنم

چشم پاکی چو عنایت کنی از لطف و کرم
از تغافل اگرت باز نبینم چه کنم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 23, 1401

    مادرم داد به من درس محبت باشیر
    زین جهت حبّ تو گشته‌است عجینم چه کنم

    سلام و ورود بر استاد یغمایی عزیز

    غزل آئینی زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 24, 1401

      سلام استاد
      متشکرم از حسن نظرتون
      موفق و مویدباشید.
      🙏🙏🙏

  2. محمد حسنی

    اردیبهشت 24, 1401

    درود
    فروتنی و عزتتان هویدا و ستودنی ست
    لذت بردم دل تان شادِ یادِ خدا🌹

    • صفا یغمایی

      اردیبهشت 24, 1401

      سلام وسپاس جناب اقای حسنی عزیز
      لطف و محبتتون را سپاسگزارم
      🙏🙏🙏

  3. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 28, 1401

    مادرم داد به من درس محبت باشیر
    زین جهت حبّ تو گشته‌است عجینم چه کنم
    دستمریزاد عاااالی لذت بردم استاد
    قلمتان نویسا🌹🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  4. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 31, 1401

    درودها بر شما استاد گرامی ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا