🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بدون شرح

(ثبت: 270197) خرداد 17, 1403 

 

تفسیر مکن سلام را غیرِ سلام
تا چند کنی حراج اندیشه‌ی خام؟

ما را به حُباب روی امواج چه‌کار؟
هرگز نخورد عقاب با زاغ طعام

۱۶خرداد ۱۴۰۳

 

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 17, 1403

    سلام
    والا اگه سلام پاسخ سلام باشه ، من اینجا پای صفحات همه ی دوستان میام و معمولا نکته ای هم اگه به نظرم برسه میگم
    ولی دوستان …..

    • صفا یغمایی

      خرداد 17, 1403

      سلام وتشکر
      احتمالا آن دوستان گرامی باشما هم‌داستان نیستند.
      ممنون از شما.

  2. حمید گیوه چیان

    خرداد 17, 1403

    درود جناب یغمایی عزیز
    خیلی زیباست
    قلمتان ماندگار
    شاد و سلامت باشید👏👏👏🌺🌺🌺

    • صفا یغمایی

      خرداد 17, 1403

      درودوسپاس جناب گیوه چیان عزیز.
      زیبا نگاه حضرتعالی‌ست‌
      موفق وپاینده باشید.
      🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    خرداد 17, 1403

    سلام و درود

    رباعی بسیار زیبا و‌ماندگار است

    در پناه خدا 🌹

    • صفا یغمایی

      خرداد 17, 1403

      درودوسپاس جناب آقای خراسانی گرامی.
      لطف عالی مزید.
      پاینده باشید.🌺🌺🌺

  4. معین حجت

    خرداد 18, 1403

    درود بر شما جناب یغمایی…
    رباعی زیبایی‌ست 👏👏👏🌺🌺🌺

    • صفا یغمایی

      خرداد 18, 1403

      درودوسپاس جناب حجت گرامی .
      ممنونم ازلطف حضرتتان استاد.
      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا