🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرده ی پندار

(ثبت: 251231) شهریور 23, 1401 

 

از پشت همه‌ی نرده‌ها و دیوارها

آواز تو را می شنوم:

ملودیِ ملایمِ آفتابِ صبح
در اپرای کشاکشِ آسمان
با حجمِ داناییِ کولیانی
که عاشقانه درد را در آغوش می‌کشند
تا بادها شعله‌ور شوند

و در میانِ غُل و زنجیر و آتش:
نیایش لاله‌های تب‌دار را
آنگاه که،
فلاح نخستین
به نماز در آید

 

#فریبا_نوری
– بیست و دوم شهریور 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 24, 1401

    از پشت همه ی نرده ها و دیوارها
    – غل ها و زنجیرها –
    آواز تو را می شنوم:
    ملودی ملایم آفتاب صبح

    سلام بزرگ بانوی پاک

    انشاءالله

    عاااالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • فریبا نوری

      شهریور 24, 1401

      درودها و سپاس از مهر حضور و دریابت دیدگاه ارجمندتان استاد خراسانی گرانقدر
      🌷🌷🌷

  2. آرمان پرناک

    شهریور 24, 1401

    درود بر استادبانو
    بسیار زیبا سرودید
    قلمتان همیشه سبز
    🙏🌸🌸🌸

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 24, 1401

    سرکار خانم نوری ارجمند
    درود بر شما
    واقعا ملودی طلوع آفتاب و شروع روز و روشنایی بهترین نعمت خداوند است .
    🙏🙏🙏💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا