🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرستاران…..

(ثبت: 229477) تیر 28, 1399 
پرستاران…..

 

امشب از آسمان دیده ی من
اشک هایم به گونه خواهد ریخت
بر چمن های سبز و ارغوانی رنگ
غنچه‌ای ناشکفته خواهد ریخت

امشب احوال دل پریشان است
مادری ز تب کودک ش نالان است
زیر گلدسته های مناره شهر
پدری خسته و حیران است

امشب چشمان آرزومندم
رو به درگه ش محزون است
سر خویش به هر کجا کشم
بوی مرگ و تعفن خون است

امشب از هر چه انجمن گریزانم
زین حکایت غم م دو چندان گشت
شرح حال غم پرستاران
بر سرم چو طاق ویران گشت

امشب بر دست هر پرستاری
بوسه ی مهر باید زد
پای آن قامت سر افرازش
سر تعظیم به خاک باید زد

پرستاران….

پرستاران فرشتگان خدايند
ولی نمی تواند پرواز کنند!

زیرا بال هایشان را
به تخت بیماران بسته اند

با تشکر
دانيال فريادي

با نظرات دلنشین خویش به نظاره بنشینم…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1399

    سلام و درود
    احسنت 🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

  3. رسول رشیدی راد

    تیر 28, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    تیر 31, 1399

    سلام

    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید 🌹🌹🌹

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

  5. دانیال فریادی

    تیر 31, 1399

    سلام ااستاد مهربان ممنون از لطف شما
    و خوشحالم که در. حضور شما استاد گرامی هستم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا