🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نقدها
  1. سلام علیک
    احسنت
    مصرع آخر مشکل وزن داره یا من تار می بینم؟😊

    • سیاوش آزاد

      بهمن 9, 1401

      سلام
      سر به کسره ی “س” و تشدید “ر” و کسره ی “ر”
      تنهایی یی را کوتاه آورده ام امید که صحیح باشد
      و نیز ف ع لن را به جای فع لن در انتهای مصرع آوردم

نظرها 22 
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 8, 1401

    ماشاء الله
    جناب سیاوش و سروش زیبایی دیگر،
    بسیار زیبا
    دست مریزاد
    راستی: سلام و درود

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 8, 1401

      و کاش در تعیین قالب شعر، سروش را برای این شعر، انتخاب می کردید

      • سیاوش آزاد

        بهمن 8, 1401

        با تمام ظرایف سروش آشنا نیستم خوف آن دارم که آنچه نوشته ام دقیق منطبق با سروش نباشد

        • محمدعلی رضاپور

          بهمن 8, 1401

          نه، این چه حرفی است؟!
          سروش های بنده هم احتمالا برخی ضعیف اند و برخی متوسط و شاید برخی بهتر

          • سیاوش آزاد

            بهمن 8, 1401

            نه کار به ضعف و قوتش ندارم باید فرد مطمئن باشد که آنچه نگاشته سروش است بعد سروش را انتخاب کند و بنده با ظرایف سروش آشنا نیستم

    • سیاوش آزاد

      بهمن 8, 1401

      سلام متشکر زنده باشید

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 8, 1401

    زیباااست

    درود بر شما جناب استاد آزاد گرامی

    💐🙏👏👏👏

  3. طارق خراسانی

    بهمن 8, 1401

    سلام بر سیاوش عزیزم

    سروش زیبایی ست؟
    همی هم داشت من که میگم همی زیباست
    ولی گاهی شما نمی پسندید

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌱

    • سیاوش آزاد

      بهمن 8, 1401

      سلام محضر جناب طارق خراسانی
      علامت سوال که آوردید فکر کنم استفهام انکاری بشود سروش زیبایی است؟ نه زیبا نیست
      همی را می پسندم شاید در تضمینی بوده است که اثر اصلی کهن نبوده است یا اثری را به سبک معاصر سرودند و همی دران اثر احساس غریبی می کرده است با این حال همی زیبا است

  4. چی‌ماه بخشنده

    بهمن 8, 1401

    🌸🌸🌸👏

  5. مهرداد مانا

    بهمن 8, 1401

    سیاوش بازم میگم
    یکی از علتهای کچل شدن من خودتی
    فکر کنم بازیگوش ترین شاعری که دیدم تو باشی
    چون مدام از آن سبک به آن سبک و از آن قالب به این قالب می روی
    و من هم لنگ لنگان دنبالت 😅😅

    • سیاوش آزاد

      بهمن 8, 1401

      سلام
      عکسی از جوانیتان دیدم به نظر رسید از همان عنفوان جوانی چنان که افتد و دانی پیشانی بلند هستی
      به استقرار نرسیدم
      شما که فرسنگ ها جلوترید

  6. فاضله هاشمی

    بهمن 15, 1401

    بسیار زیبا سرودید

  7. مهدی سیدحسینی

    بهمن 17, 1401

    درود🌹🌹

  8. بهمن 19, 1401

    درود شعر کوتاه وبااحساس 👏👏👏👌👌👌

  9. شیدا شهبازی

    اردیبهشت 22, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا