🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پروانگی

(ثبت: 209604) اردیبهشت 13, 1398 

لبت سیب است وموهایت شبیه یاس وابریشم
سرو چشم قشنگت بیشه ی الماس وابریشم

زمانی که تنت گل پوش بوی یاس وگیلاس است
دوزلفت عالمی دارند با کرباس وابریشم

دوسالی می شود دور از نگاه عشق پوشانده
تمام دلخوشیهای مرا احساس وابریشم

سر پرونگی دارم اگرچه خسته راهم
تنم خوکرده مثل پیله با آماس وابریشم

دگر کاری به دنیا از تفاهم بر نمی آید
به همدیگر نمی آیند وقتی داس وابریشم

نیازی نیست لیلاتوی صحرا با خبر باشد
اگر دیوانه ای خوش هست با ریواس وابریشم

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1398

    سلام ودرود

    دستتون دردنکنه
    در بیت اول بجای بیشه ان هو بگذارید خیلی بهتر می شود

    لبت سیب است وموهایت شبیه یاس وابریشم
    سرو چشم قشنگت ان هو الماس وابریشم

    بیت پایانی ارتباط دو مصرع ضعیف است

    در پناه خدا

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 13, 1398

    درود بر استاد عباسی مقدم عزیز.
    زیبا، روان و دلنشین.
    دلمریزاد.
    پروانگی را سهوا بدون الف تایپ کردید.
    بمانید

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 13, 1398

    سلام و عرض ارادت محضر استاد عزیزم جناب عباسی مقدم

    زیبا سرودید

    بهره مند شدم

    سر بلند باشید به مهر
    🌹🌿🌿🌿🌿🌺

    • موسی عباسی مقدم

      اردیبهشت 14, 1398

      سلام استاد مهدی پور عزیز ممنونم از حضور تون

  3. مریم محبوب

    اردیبهشت 14, 1398

    🌷🌷🌷

    شعری زیبا و لطیف با ردیفی بسیار دلنشین سرو ده اید

    دستمریزاد 🌷🌷🌷

  4. درود بزرگوار

    زیبا بود ارجمند

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 14, 1398

    سلام استاد طارق عزیز از نظر وپیشنهادتون ممنون وسپاسگذارم زنده باشید بزرگواری فرمودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا