🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرچم

(ثبت: 1038) اسفند 29, 1394 
پرچم

لبخند به سبزه های عیدت آمد

آیینه به  موهای سفیدت آمد

برتنگ بکش دست که ان شاءالله

قسمت شد  و امسال شهیدت آمد

عفت نظری

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 1, 1395

    سلام بر خانم نظری عزیز

    عید نوروز مبارک

    بهترین ها را از خداوند سبحان برای تان آرزو می کنم .

    • عفت نظری

      فروردین 1, 1395

      سلام استاد خراسانی بزرگوار سال خوبی از خداوند مهربان برای شما و تک تک شعر پاکی ها آرزو دارم سپاس

  2. مينا امينی

    فروردین 1, 1395

    احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    • عفت نظری

      فروردین 1, 1395

      ممنوووووووووووونم

  3. سمانه تیموریان

    فروردین 1, 1395

    • عفت نظری

      فروردین 1, 1395

      سلام بانو تیموریان عزیز ممنون

  4. علی معززی

    فروردین 1, 1395

    احسسننتت بانو

    خیلی زیبا بود…

  5. فروردین 2, 1395

    تا بر صحیفه ی فلک از گردش قمر 

    روشن بود به هر سر ماهی هلال نو 

    خصمت شکسته شاخ بود چون کهن درخت

    سرسبز نخل عمر تو همچون نهال نو

    بادا خجسته بر تو و بر دودمان تو 

    فصل بهار و موسم نوروز و سال نو

    • عفت نظری

      فروردین 3, 1395

      سلام استاد  سال نوتان مبارک ممنون از شعر زیبای تان

  6. نگار حسن زاده

    فروردین 2, 1395

    نازنین عفت عزیزم

    بی نهایت زیبا بود این شعر

    خدا به قلب و قلمت عزت بده

    مرحبا نازنینم

    • عفت نظری

      فروردین 3, 1395

      ممنون عزیزم همینطور به شما و تک تک شعر پاکی ها

  7. عسل رادمنش

    فروردین 3, 1395

    سلام ومهر بانوجان

    بی نهایت زیبا بود.حظ کردم

    قلمت جاودان/

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا