🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پسرخاله

(ثبت: 6964) آبان 6, 1397 

    تقدیم به همسر عزیزم 
پسر خاله  ,,تو چراغ  خونه ای
تو برتر از  ,, گلهای   گلخونه ای 
به زندگیم ,,   نور  امید  میاری
تو عاشقی,,  تو فقط  یدونه ای
تو سخت ترین ,,لحظه ها  کنارمی 
تو   پدر و ,, همسری  نمونه ای
خدا  تو رو ,,,  برامون  نگهداره
 تو دفتر ,,.عمرمو  شعر گونه ای
پسرخاله ,,عمر نوح داشته باشی
که بهترین  ,,,  شعر عاشقانه ای 
     تولدت مبارک تمام  زندگیم   

96/8/5
 #فاطمه_اکرمی_دلنگار